TU85/100SAE

Dieselvetoinen alle asennettava kylmä-/pakkaskone kuorma-autoihin

Yksiköt on varustettu dieselmoottorilla, joka käyttää jäähdytysyksikköä käytön aikana. Lisäksi on sähkömoottori, jota voidaan käyttää pidempissä pysähdyksissä dieselin kulutuksen minimoimiseksi. Dieselkäytön etuna on, että kaapissa on aina suurin jäähdytysteho riippumatta siitä, missä olet. Lisäksi se on hyvä tapa suojata kuorma, jos esimerkiksi kuorma-auton moottoria ei voida käyttää.

Kaikkia yksiköitä ohjataan ohjaamoon asennetulla ohjauspaneelilla. Sulatus ja automaattinen käynnistys ja pysäytys ovat vakiona kaikissa dieselkäyttöisissä yksiköissä.

Mallit

  • Constant flow hydraulic pump generates full effect at all rpms
  • Fuel savings of up to 60%
  • Reduced CO2 emissions
  • Reduced service costs
  • Mounted between cab and body
  • Standby mode (3-phase)
  • HUA control system